Vorbim prea mult si degeaba , treaba care pe mine ma innebuneste , de aceea am ajuns din nou sa “vorbesc singur” , constient totusi ca nu am nici macar dreptul acesta .
Eu nu sunt de acord sa stabileasca fiecare in ce loc este mai util pentru ca doar veleitarii fac acest lucru.Eu pot lua o decizie corecta doar dupa ce sistemul isi face treaba, nu inainte de a afla si parerea celor in cauza.Asa sunt eu , “fixist” , consider ca fiecare trebuie sa-si faca datoria.
Lucrez intr-un loc care nu are nevoie de sefi ci de masini de interventie bine utilate , de investitii uriase.
Tara asta are nevoie neaparat de trenuri ca-n Japonia nu de carpeli cu instalatii la mana a doua si de etichete noi lipite pe niste vechituri bune de casat , dar chiar credeti ca o cale ferata de ultima generatie poate fi gestionata eficient de niste oameni platiti ca-n CFR-ul condus de politicieni si plin de tot felul de capuse, franari si bagatori de seama buni doar sa ne strice cheful de munca si sa ne creasca dorul de duca?
Actualele societati de cale ferata au prea multe cladiri si mijloace fixe pentru care se consuma degeaba resursele si asa insuficiente si daca nu au capacitatea sa se restructureze eficient e mai bine sa fie lasate sa intre in faliment.
In locul lor ar trebui creat un holding care sa uneasca tot ce au acestea mai bun .
Valorificarea bunurilor care nu mai au niciun rost ar aduce bani cu care s-ar putea da startul unei adevarate modernizari.
Nu de solutii ducem lipsa , nici macar de oameni , dar ce partid politic ar accepta sa scape din mana sinecurile cu care s-au platit campaniile electorale si s-au creat averi uriase ?
Asa ca, nu faceti ca mine ca va strica la cap oamenii de buna credinta , nu-i mai deranjati cu ideile voastre si lasati-i sa faca ce stiu mai bine: sa ne bage in faliment pentru ca din anarhia dezastrului se poate naste o alta cale ferata mai buna decat cea de acum carpita de firmele private generos subventionate de stat .